Jumaat, 31 Mei 2013

CANTIKKAN GAMBAR ANDA

Anda suka mengambil gambar? Adakah anda berpuas hati dengan kualiti gambar yang anda ambil? Jangan risau, kerana terdapat perlbagai software secara percuma di dallam internet yang anda boleh guna untuk menjadikan gambar anda lebih menarik.

Saya juga sering menggunakan software seperti funny.pho.to.com, photo shop, photo scape dan lain-lain lagi. Baru ini saya terjumpa blog rakan kita di fanbox yang memberikan laman web yang boleh kita gunakan untuk photo editing dan hasilnya gambar yang diambil akan bertambah cantik dan menarik. Anda boleh mencubanya dan sudah tentu anda akan berpuasa hati dengan hasil yang akan anda lihat nanti.....selamat mencuba

Gambar ini saya guna photo editing di Imikimi
 




Gambar ini anak saya Muhammad Irfan pilih piZap

 
 
 
Gambar di bawah ini saya guna funphotobox.

 
 

 
 
funny.pho.to


Semasa saya hendak membuat slide pengantin untuk anak buah saya, perlbagai software telah saya gunakan untuk menjadikan gambar yang lama nampak lebih cantik dan gambar yang  baru nampak lebih menarik. Dalam tempoh lebih kurang 20 hari,  akhirnya saya berjaya  membuat slide pengantin untuk anak buah saya. Saya rasa amat puas hati dengan hasil kerja saya. Jika anda ingin mencubanya untuk koleksi keluarga anda, bolehlah mencubanya. Di sini saya sertakan slide pengantin anak buah saya yang telah saya hasilkan. Silalah tonton.

 
 


 


 
 
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan